
YAMAHA Szkoła Muzyczna w Wejherowie zatrudni osobę na stanowisko asystenta administracyjnego - pracownika biura oraz działu pierwszego kontaktu z klientem.
Oczekiwania względem kandydatów:
- dobra obsługa komputera oraz pakietu office
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- dokładność oraz punktualność
- umiejętności pracy w zespole
- pozytywne nastawienie do życia oraz pracy
- wykształcenie min. średnie
Mile widziane prawo jazdy oraz podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Zakres obowiązków:
- prowadzenie biura firmy
- obsługa wszystkich klientów firmy
- praca przy organizacji imprez organizowanych przez firmę - koncerty, półkolonie, obozy oraz wszystkie pozostałe wydarzenia
- nadzór nad funkcjonowaniem poszczególnych działów firmy
Oferujemy:
- pracę na 1/2 lub 3/4 etatu w renomowanej firmie będącej na rynku od ponad 11 lat
- pracę w godzinach popołudniowych
- udział w szkoleniach organizowanych wewnątrz firmy
- możliwość rozwoju oraz awansu zawodowego
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie swojego CV oraz LM na adres mailowy – wejherowo@yamahaszkola.pl
Wybrani kandydaci poinformowani zostaną o zaproszeniu na rozmowę kwalifikacyjną drogą telefoniczną.